صندوق درآمد ثابت نیلی دماوند

صندوق نیلی دماوند نیز یکی از صندوق‌های سرمایه گذاری با درآمد ثابت قابل معامله در شرکت تامین سرمایه دماوند است که در تاریخ 23/12/1401 فعالیت خود را آغاز کرده است. این صندوق از ابتدای فعالیت خود تاکنون بیش از  26 درصد بازدهی کسب کرده است.

همچنین این صندوق با ترکیب دارایی اوراق بهادار با درآمد ثابت، سپرده بانکی و گواهی سپرده کالا ریسک سرمایه گذاری را به نزدیک صفر می‌رساند. بنابراین صندوق نیلی دماوند را می‌توان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری با ریسک پایین و بازدهی عالی برشمرد.

مزایای صندوق سرمایه گذاری نیلی دماوند

این صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت علاوه بر ریسک پایین سرمایه گذاری، امتیازات دیگر نیز دارد. از جمله آنکه با نیلی سرمایه گذاری بهتر، آسان تر و همچنین پرسودتری را نسبت به سپرده‌های بانکی می‌توانید تجربه کنید، چرا که از هر جایی تنها با دسترسی داشتن به اینترنت می‌توان در آن سرمایه‌گذاری و کسب سود کرد.

از دیگر مزایای سرمایه گذاری در صندوق نیلی دماوند، نقد شوندگی بسیار بالای آن است به این صورت که در هر زمان و بدون کوچک‌ترین جریمه‌ای می‌توانید سرمایه خود را برداشت کنید.

درصد بازدهی صندوق نیلی دماوند

صندوق نیلی دماوند در سال 1403 با افزایش سود خود به نرخ موثر 29 درصد ماهانه بالاترین میزان بازدهی را برای سرمایه گذاران خود در نظر گرفته است.

از دیگر مزایای سرمایه‌گذاری در صندوق نیلی:

1.       عدم سرمایه گذاری در سهام

2.       نقد شوندگی بالای صندوق

3.       امکان خرید و فروش واحدهای صندوق به صورت آنلاین از طریق حساب کارگزاری

4.       کسب بازدهی تضمین شده بدون محدودیت مبلغ سرمایه‌گذاری