سپید دماوند در رتبه دوم بازدهی سه ماهه اخیر صندوق‌های با درآمد ثابت

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInRight”]مدیر سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه دماوند گفت: طی سه ماه اخیر تمرکز این صندوق بر سهام DPSمحور و با نقدشوندگی بالا بوده است.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه دماوند، میثم اصولیان با اشاره به رتبه دوم صندوق سرمایه گذاری درآمد ثابت سپید دماوند با نماد سپیدما طی سه ماهه اخیراظهار کرد: سقف فعلی این صندوق ده هزارمیلیارد ریال است که از ۶ اردیبهشت سال جاری افزایش سقف به میزان فعلی رقم خورده است.

اصولیان با بیان اینکه مدیر صندوق و بازارگردان صندوق سرمایه گذاری سپید دماوند، تامین سرمایه دماوند است، ادامه داد: شعاراصلی این صندوق سودآوری پایدار، نقدشوندگی آسان و مدیریت حرفه ای است.

مدیر سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه دماوند افزود: طی سه ماه اخیر تمرکز این صندوق به منظور کسب بازدهی بر سهام DPSمحورو با نقدشوندگی بالا بوده است.

صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت کوثر یکم در جایگاه نخست و صندوق سرمایه گذاری الماس کوروش در رده سوم بازدهی سه ماهه این رتبه بندی قرار دارند.

شایان ذکر است، سهامداران اصلی تامین سرمایه دماوند، شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان و شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان وابسته به سرمایه گذاری غدیر هستندکه حدود 70 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

تامین سرمایه دماوند نخستین شرکت تأمین سرمایه ای است که بر اساس اخذ مجوز تأسیس از شورای عالی بورس و اوراق بهادار از ابتدا به صورت سهامی عام به ثبت رسید و مابقی سهام شرکت نیز در تاریخ 1 بهمن 1398 از طریق پذیره نویسی در بازار فرابورس ایران به عموم عرضه شده است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]