رشد 209 درصدی درآمد تامین سرمایه دماوند نسبت به مدت مشابه قبلی

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInRight”]

شرکت تامین سرمایه دماوند که با نماد دماوند و سرمایه ثبت شده 2000 میلیارد ریالی در بازار پايه فرابورس حضور دارد، طی 9 ماهه منتهی به 31 خرداد سال 1400 بیش‌از 540 میلیارد ریال درآمد داشته است.

به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه دماوند، تماوند در خرداد ماه سال جاری بیش از 127 میلیارد درآمد داشته که در مقایسه با درآمد 41میلیارد ریالی خرداد سال 1399، درآمد این شرکت رشد209 درصدی داشته است.

همچنین با توجه به درآمد 27 میلیارد ریالی تامین سرمایه دماوند در اردیبهشت سال جاری، عملکرد این شرکت طی خرداد ماه با جهش درآمدی  372 درصدی نسبت به ماه گذشته (اردیبهشت) همراه بوده است.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر با درخواست تامین سرمایه دماوند برای انتقال به بازار دوم فرابورس موافقت شده و تماوند در حال انجام فرایند افزایش سرمایه250 درصدی از محل آورده نقدی و مطالبات سهامداران است.

سهامداران اصلی تامین سرمایه دماوند، شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا وابسته به بنیاد مستضعفان و شرکت گسترش صنعت نوین ایرانیان وابسته به سرمایه گذاری غدیر هستند که حدود 70 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

تامین سرمایه دماوند نخستین شرکت تأمین سرمایه ای است که بر اساس اخذ مجوز تأسیس از شورای عالی بورس و اوراق بهادار از ابتدا به صورت سهامی عام به ثبت رسید  و مابقی سهام شرکت نیز در تاریخ 1 بهمن 1398 از طریق پذیره نویسی در بازار فرابورس ایران به عموم عرضه شده است.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]