وضعیت 6 ماهه صندوق‌های تماوند

بنا بر گزارش روابط عمومی تامین سرمایه دماوند، بررسی 6 ماهه وضعیت صندوق‌های سرمایه گذاری تامین سرمایه دماوند نشان دهنده آن است که این صندوق‌ها همواره در این مدت وضعیت و بازدهی خوبی از خود نشان داده‌اند.
صندوق گارانتی دماوند که در تاریخ خردادماه 1402فعالیت خود را آغاز کرد از نظر بازدهی حتی در روزهای منفی بازار بازدهی بالایی کسب کرده است و در راس بازدهی صندوق‌های مختلط قرار گرفته است.
گارانتی دماوند با گذشت حدودا یکسال از فعالیت خود توانسته 34،01 درصد بازدهی را از آن خود کند و در راس بازدهی صندوقهای مختلط قرار بگیرد. و همچنین در بازده 6ماهه نیز با 13،3 درصد بازدهی نیز جر سه صندوق برتر بوده است.
کسب سود مطمئن، ریسک متوسط، نقدشوندگی آنی، بازارگردانی مستمر و فعال از جمله مزایای این صندوق مختلط است. علاوه بر این موارد امکان سرمایه‌گذاری با حداقل ترین میزان سرمایه نیز وجود دارد.
صندوق حفظ ارزش دماوند نیز از نوع صندوقهای سهامی دماوند است که بعنوان اولین صندوق مبتنی بر مشتقات بازار سرمایه در تاریخ 30مهر 1402 شروع به کار کرده است. بازدهی این صندوق از ابتدای فعالیت همواره 30 درصد بالاتر از شاخص بوده است و در طول مدت 6 ماه از آغاز سال نیز در صدر جدول بازهی قرار گرفته است و توانسته بیش از 10درصد بازدهی به دست بیاورد. صندوق حفظ ارزش دماوند به دنبال آن است که با استراتژی‌های متفاوت در هر وضعیتی از بازار برای سرمایه گذاران خود سود به ارمغان بیاورد.
صندوق نیلی دماوند نیز یکی از صندوق‌های سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت قابل معامله دماوند است که این صندوق را می‌توان یک گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری با ریسک پایین و بازدهی عالی برشمرد. چرا که این صندوق توانسته از ابتدای فعالیت خود تاکنون بیش از 25درصد بازدهی کسب کند و هچنین دارای بیشترین دارایی تحت مدیریت بین صندوقهای دارای تقسیم سود درآمد ثابت نیز است.
این صندوق نیز در 6ماهه توانسته نزدیک به 13درصد بازدهی برای سرمایه گذاران خود به ارمغان بیاورد.
همچنین سایر صندوقهای تامین سرمایه دماوند نیز از نظر بازدهی در وضعیت مطلوبی قرار دارند که سرمایه‌گذاران با جستجوی نماد در کارگزاری‌ها و یا مراجعه به سامانه قله به راحتی می‌توانند اقدام به سرمایه‌گذاری کنند.