مجوز فعالیت صندوق سرمایه گذاری اوج دماوند صادر شد

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInRight”]پس از پذیره نویسی موفقیت آمیز “صندوق سرمایه گذاری سهامی قابل معامله اوج دماوند”  که روز 18 مهر ماه انجام شد، مجوز فعالیت این صندوق نیز صادر شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه دماوند،  مدیر و بازارگردان  “صندوق سرمایه گذاری اوج دماوند” که با نماد “اوج” در فرابورس قابل معامله خواهد بود، “تامین سرمایه دماوند” است و با آغاز فعالیت این صندوق تعداد صندوق های فعال “تامین سرمایه دماوند” به 3 عدد افزایش یافت.

در حال حاضر، “صندوق سرمایه گذاری با درآمد ثابت سپید دماوند” با نماد “سپیدما” با سقف 30،000میلیارد ریال در فرابورس حضور دارد،همچنین “صندوق اختصاصی بازارگردانی لاجورد دماوند” با نماد” لاجورد” در حال حاضر بازارگردانی4 نماد “تماوند”، “حپارسا”، “حآفرین” و “ساروج “را بر عهده دارد.

لازم به ذکر است، سهامداران اصلی تامین سرمایه دماوند، شرکت “مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا” وابسته به “بنیاد مستضعفان” و شرکت “گسترش صنعت نوین ایرانیان” وابسته به “سرمایه گذاری غدیر” هستند که حدود 70 درصد سهام این شرکت را در اختیار دارند.

“تامین سرمایه دماوند” نخستین شرکت تأمین سرمایه ای است که بر اساس اخذ مجوز تأسیس از شورای عالی بورس و اوراق بهادار از ابتدا به صورت سهامی عام به ثبت رسید و مابقی سهام شرکت نیز در تاریخ 1 بهمن 1398 از طریق پذیره نویسی در بازار فرابورس ایران به عموم عرضه شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]