مجمع عمومی سالیانه تامین سرمایه دماوند در تاریخ 7 آذر ماه برگزار می‌شود.

شرکت تامین سرمایه دماوند سهامداران را  به مجمع عمومی عادي ساليانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به 31/06/1402 دعوت کرد.
به گزارش روابط عمومی تامین سرمایه دماوند،بر اساس اطلاعیه منتشر شده در کدال، از همه سهامداران محترم شرکت تامین سرمایه دماوند (سهامی عام) و یا نمایندگان قانونی ایشان دعوت شده تا در جلسه مجمع عمومی عادی ساليانه این شرکت که راس ساعت 10:00 صبح روز سه شنبه مورخ 1402/09/07 در محل در  شهر تهران به آدرس خیابان شیخ بهایی جنوبی، شهرک والفجر، خیابان ایرانشناسی، خیابان نهم، پلک،6 مرکز همایش هاي سازمان مدیریت صنعتی، سالن دکتر عادل آذر برگزار میگردد حضور بهم رسانند.

دستور  این مجمع ، استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی و حسابرس شرکت در خصوص عملکرد سال مالی منتهی به 1402/06/31؛ بررسی و تصویب صورت­های مالی سال مالی منتهی به 1402/06/31؛ اتخاذ حسابرسی و بازرس قانونی؛ انتخاب؛ انتخاب روزنامه کثیر­الانتشار جهت درج آگهی­ های شرکت؛ تعیین پاداش اعضای هیأت مدیره؛ تعیین حق حضور اعضای غیر موظف هیأت مدیره و سایر موارد مطابق با مقررات در صلاحیت مجمع عمومی عادی سالانه است.

نحوه دریافت برگ حضور در جلسه:

سهامداران حقیقی (با به همراه داشتن کارت ملی)، وکیل سهامداران حقیقی( با ارائه وکالت نامه رسمی و کارت ملی) و نمایندگان سهامداران حقوقی (با به همراه داشتن معرفی‌نامه و کارت ملی) می‌توانند از ساعت 9:30 روز برگزاري مجمع، برگه ورود به مجمع را دریافت نمایند. (نکته ضروري: درج شناسه ملی، شماره ثبت سهامدار حقوقی و کد ملی نماینده معرفی شده اشخاص حقوقی در معرفی‎نامه ارسالی، الزامی می‌باشد)

همچنین آن دسته از سهامداران محترم که امکان حضور در مجمع را ندارند، می‌توانند مجمع مذکور را به صورت آنلاین و از طریق وبینار موجود در سایت آپارات به آدرس  https://www.aparat.com/damavand.ib/live     ملاحظه و سوالت خود را مطرح نمایند.