فراخوان تماوند برای تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه

[vc_row][vc_column][vc_column_text css_animation=”bounceInRight”]شرکت تامین سرمایه دماوند با انتشار اطلاعیه ای در سایت کدال، سهامداران خود را به منظور تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه 250 درصدی به مجمع فراخواند.

به گزارش روابط عمومی شرکت تامین سرمایه دماوند، با عنایت به مجوز افزایش سرمایه به شماره مجوز  DPM-IOP-00A-009 مورخ 1400/01/21 از همه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت می شود، تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت در ساعت 14 روز یکشنبه مورخ 1400/02/05در آدرس تهران ، ونک، ضلع شمال غربی میدان شیخ بهایی، کوچه دانشگاه الزهرا، درب شرقی دانشگاه الزهرا(س)، مرکز همایش‌های بین المللی دانشگاه الزهرا(س)، سالن کنفرانس پروین اعتصامی برگزار می شود، حضور بهم رسانند.

دستورمجمع عمومی فوق العاده تماوند،استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس قانونی در خصوص افزایش سرمایه، تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح ماده مربوطه در اساسنامه و سایر مواردی است که مطابق مقررات در صلاحیت مجمع عمومی فوق العاده باشد.

بر این اساس، نمایندگان سهامدار حقوقی با ارائه اصل معرفی نامه معتبر به همراه کارت ملی نماینده وسهامداران حقیقی یا نمایندگان قانونی ایشان با ارائه کارت ملی یا وکالت نامه رسمی می توانند در مجمع حضور یابند.

با توجه به ابلاغیه ستاد ملی کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع با حضور حداکثر 15 نفر و با توجه به شیوع بیماری کرونا از سهامداران محترم درخواست می شود جهت رعایت پروتکل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی به مشاهده آنلاین از طریق www.damavand-ib.ir  اقدام کرده و ما را در برگزاری مجمع یاری فرمایند. همچنین در راستای رعایت اصول بهداشتی از ارائه پذیرایی در مجمع خودداری خواهد شد و ضمناً طرح سوالات سهامداران محترم در زمان برگزاری مجمع از طریق درگاه های اعلام شده امکان پذیر است.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]